ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΝΕΑ
Home / Γυναίκα / Απαλλαγείτε οριστικά από το διπλό σαγόνι.

Απαλλαγείτε οριστικά από το διπλό σαγόνι.

Είτε είστε άνδρας είτε γυναίκα, είτε ασχολείστε με τη γυμναστική είτε όχι, το ενοχλητικό διπλό σαγόνι δεν φεύγει με τίποτα, διαταράσσοντας την όμορφη εικόνα που έχετε για το σώμα σας. Με την πάροδο των ετών, το δέρμα χάνει την ελαστικότητά του κι έτσι χαλαρώνει γύρω από το λαιμό και κάτω από το πιγούνι. Η έκθεση στην ηλιακή ακτινοβολία και η λανθασμένη διατροφή επιταχύνουν τη συγκεκριμένη διαδικασία χαλάρωσης του δέρματος. Όσοι θέλουν να απαλλαγούν από το χαλαρωμένο δέρμα κάτω από το σαγόνι συνήθως αφήνονται στο νυστέρι του πλαστικού, αξίζει όμως να δοκιμάσετε πρώτα μερικές απλές συμβουλές και ασκήσεις πριν αποφασίσετε να προχωρήσετε σε αισθητική επέμβαση.

Αιτίες

Οι αιτίες που συνήθως προκαλούν την εικόνα του διπλού σαγονιού, έχουν να κάνουν με τον καθημερινό τρόπο ζωής του ατόμου, αλλά και τις συνήθειές του. Πιο συγκεκριμένα, αυτές μπορούν να περιοριστούν ως εξής:

  • Υπερβολικό λίπος, λόγω παχυσαρκίας.

  • Κατακράτηση υγρών.

  • Φυσιολογική διαδικασία γήρανσης.

  • Κληρονομική προδιάθεση.

Τρόποι αντιμετώπισης

Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, υπάρχουν ορισμένοι τρόποι αντιμετώπισης που μπορείτε να δοκιμάσετε για να απαλλαχτείτε οριστικά από το διπλό σαγόνι, προτού επισκεφτείτε κάποιον πλαστικό χειρουργό.

Απώλεια βάρους

Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να χάσετε το λίπος από το διπλό πηγούνι είναι να χάσετε βάρος γενικά από όλο σας το σώμα. Είναι πραγματικά σημαντικό να αλλάξετε τη διατροφή σας, έτσι ώστε να καταναλώνετε περισσότερες φυτικές ίνες, λιγότερα λιπαρά και λιγότερες θερμίδες.

Σωστή διατροφή

Υιοθετήστε μια υγιεινή διατροφή με χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη και αλάτι και φροντίστε να καταναλώνετε άφθονο νερό προκειμένου να αποφύγετε την κατακράτηση.

Λιπαρά ψάρια

Καταναλώστε  λιπαρά ψάρια τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα ώστε να προσφέρετε στον οργανισμό σας ωμέγα-3 λιπαρά οξέα. Τα ωμέγα λιπαρά βοηθούν να μαλακώσει το δέρμα σας από μέσα και βελτιώνουν  την ελαστικότητά του, έτσι ώστε όταν χάνετε βάρος το δέρμα σας θα «μαζέψει» με φυσικό τρόπο χωρίς να «κρεμάσει».

 

 

Ασκήσεις για το σαγόνι

Δύο είναι οι βασικοί μύες, ο στερνοκλειδομαστοειδής και το πλάτυσμα, που βρίσκονται στο λαιμό και η εκγύμνασή τους βοηθά να μοιάζει το δέρμα στο σημείο αυτό πιο σφριγηλό και νεανικό. Υπάρχουν ορισμένες ασκήσεις προσώπου που μπορείτε να κάνετε προκειμένου να περιορίσετε το διπλό σαγόνι και να αλλάξετε οριστικά την εικόνα του.

Άσκηση 1

Σταθείτε με τον κορμό σε ευθεία και τα χέρια χαλαρά. Γέρνετε το κεφάλι προς τα πίσω ώστε να κοιτάζετε το ταβάνι. Δώστε ένα… φιλί στο ταβάνι, σουφρώνοντας τα χείλη και πιέζοντάς τα όσο το δυνατόν περισσότερο προς τα εμπρός. Θα νιώσετε το δέρμα στο λαιμό και το σαγόνι να τεντώνει. Κρατήστε για 5 δευτερόλεπτα, χαλαρώστε τα χείλη και επαναφέρετε το κεφάλι στην κανονική του θέση. Κάντε δύο σετ των 15 επαναλήψεων.

Άσκηση 2

Ξαπλώστε ανάσκελα στο κρεβάτι, με τον αυχένα να βρίσκεται στην άκρη του στρώματος και το κεφάλι χαλαρό. Σφίγγοντας τους μύες που βρίσκονται στο πρόσθιο μέρος του λαιμού, σηκώστε αργά το κεφάλι και φέρτε το σαγόνι προς το στήθος, με τους ώμους να ακουμπούν το στρώμα. Κρατήστε για 10 δευτερόλεπτα και επαναφέρετε αργά τον αυχένα στην αρχική του θέση. Κάντε 3 σετ των 2 επαναλήψεων. Σηκωθείτε ανάμεσα στα σετ για να αποφύγετε τη ζαλάδα.

Άσκηση 3

Σταθείτε ή καθίστε σε μια καρέκλα. Κρατήστε τον κορμό σε ευθεία ώστε η πλάτη να είναι ίσια. Κουνήστε το σαγόνι πάνω-κάτω σαν να μασάτε, κρατώντας κλειστό το στόμα. Εισπνέετε βαθιά από τη μύτη και καθώς εκπνέετε κάντε έναν ήχο σαν μουρμούρισμα. Μετά την εκπνοή, ανοίγετε διάπλατα το στόμα και με την άκρη της γλώσσας πιέζετε ελαφρώς τα κάτω δόντια από τη μέσα πλευρά. Μείνετε σε αυτή τη θέση και κάντε μια βαθιά εισπνοή. Κατά την εκπνοή, αφήστε να ακουστεί παρατεταμένα ένα «α». Επαναλάβετε δύο φορές.

Άσκηση 4

Καθίστε σε μια καρέκλα με την πλάτη σε ευθεία και τους ώμους χαλαρούς. Γέρνετε το κεφάλι προς τα πίσω ώστε να κοιτάζετε το ταβάνι. Το στόμα είναι κλειστό, όμως τα χείλη δεν είναι σφιγμένα. Ανοίγετε το στόμα ώστε να σχηματιστεί ένα «ο». Μείνετε για 20 δευτερόλεπτα. Θα νιώσετε ένα ελαφρύ τράβηγμα στα πλαϊνά του λαιμού. Χαλαρώνετε το στόμα και χαμηλώνετε το πιγούνι. Κάντε 2 σετ των 10 επαναλήψεων.

Άσκηση 5

Εκτείνετε το κάτω χείλος προς τα εμπρός όσο μπορείτε. Το δέρμα στο πιγούνι θα πρέπει να ζαρώσει. Κρατήστε για 1 δευτερόλεπτο. Στη συνέχεια, με το χείλος στην ίδια θέση, σφίγγετε τους μύες στο πρόσθιο μέρος του λαιμού και χαμηλώνετε το πιγούνι προς το στήθος, χωρίς να καμπουριάζει η πλάτη. Κρατήστε για 1 δευτερόλεπτο, χαλαρώστε τα χείλη και ισιώστε τον αυχένα. Κάντε 2 σετ των 20 επαναλήψεων

www.flowmagazine.gr

About Melita

Γειά σας! Είμαι η Μελίτα και μου αρέσει το βελονάκι αλλά όχι μόνο! Με ενδιαφέρει να μαθαίνω και να ψάχνω και άλλα είδη χειροτεχνίας. Αυτό είναι το blog μου και μέσα από αυτό θα μοιράζομαι μαζί σας τις δημιουργίες μου αλλά και άλλα ενδιαφέροντα θέματα που θα ανακαλύπτω. Αν θέλετε, μπορείτε να μου στέλνετε τις δικές σας δημιουργίες, τις παρατήρήσεις σας και τις απορίες σας στο info@fantasio.gr. Επίσης, μπορείτε να με βρείτε στο facebook, στο twitter, στο pinterest, στο instagram και στο google+.

Leave a Reply

x

Check Also

Οικονομικές συμβουλές δροσιάς για τον καύσωνα.

Όλοι οι μετεωρολόγοι προειδοποιούν για τις επόμενες μέρες που ο υδράργυρος θα ...